Porozmawiajmy: +48 504 201 101

Darmowa dostawa na terenie Trójmiasta i okolic

Polityka zwrotów

Poznaj nasze zasady zwrotu oraz dowiedz się w jaki sposób zwrócisz Twoje zamówienie.

Przegląd

Nasza polityka zwrotów trwa 20 dni. Jeśli minęło 20 dni od zakupu, nie możemy zaoferować zwrotu lub wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Towary, które nie podlegają zwrotowi:

  • Produkty zakupione stacjonarnie
  • Produkty wyprodukowane indywidualnie pod zamówienie Klienta np. wzór specjalny
  • Produkty używane lub uszkodzone

Do dokonania zwrotu wymagany jest dowód zakupu.

Zwrot środków

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a środki zostaną automatycznie zwrócone do karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności w ciągu 14 dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.

Jeśli wykonałeś wszystkie powyższe czynności i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}.

Wymiany

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić przedmiot na taki sam, wyślij nam wiadomość e-mail na adres {adres e-mail} i wyślij przedmiot na adres: {adres fizyczny}. Produkt nie może być uszkodzony w transporcie. W przypadku uszkodzenia powstałego w transporcie należy utworzyć protokół szkody z kurierem oraz zgłosić ten fakt firmie przewozowej.

Przesyłki zwrotne

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: {adres fizyczny}.

Klient jest odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki związanych ze zwrotem produktu. Koszty wysyłki zwrotnej nie podlegają refundacji. W przypadku otrzymania zwrotu kosztów, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odliczony od kwoty do zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania czas potrzebny na dotarcie wymienianego produktu może się różnić.

W przypadku zwrotu droższych produktów można rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki.

Potrzebujesz pomocy?

W przypadku pytań dotyczących zwrotów prosimy o kontakt pod adresem {email}.

Darmowa dostawa w Trójmieście

Każdego zamówienie z opcją darmowej dostawy. Bez kwoty minmalnej.

Bezproblemowa wymiana i zwrot

20-dniowe prawo zwrotu i bezproblemowa wymiana standardowych produktów kupionych stacjonarnie.

Gwarancja producenta

Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem oferowanych przez nas marek

Bezpieczne płatności

Zapłać szybko, wygodnie i bezpiecznie. Tak jak lubisz.